lugnistormen

Spikmatta

Kategori: Allmänt



Jag har köpt en spikmatta :o) eller spik och spik....men jag tror att de kallas så.....

Hahaha vad jag är glad!!! Det är jätteskönt att ligga på den. Köpte den i fredags så jag har inte haft den så länge än.

Sent i fredagskväll låg jag på den i ca 10 minuter, sen larmade en av de boende och jag var tvungen att kliva upp. På lördagskvällen lade jag mig på den och efter ca 10 minuter  somnade jag. Blev dock väckt efter ytterligare 15 minuter och då var jag nöjd.
Igårkväll somnade jag på den på golvet och sov i 50 minuter. Det är riktigt skönt måste jag säga, gör lite ont i början när man lägger sig men det går över. Sen sprider sig en värmande och pirrande känsla, det är häftigt.
Efter så här få dagar kan jag inte säga om det ger/har givit några positiva resultat på min sömn eller min värk men det har då definitivt inte varit negativt!
Köp en du med!! det är så härligt!

Det finns tydligen flera olika modeller, den jag köpt heter Yantra-mattan, men de fungerar säkert likadant allihopa.

Nä nu tror jag att jag lägger mig en stund....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: