lugnistormen

Lena har gjort en tavla....eller två

Kategori: Allmänt

Var till Lena igår i Brunflo och fikade litegrann. Vi satt ute och det var faktiskt skönt!! De e man inte bortskämd med här i regniga kalla Jämtland!
Jag fick två tavlor av henne som hon målat. Jättefina :o) Tack tack goa Lena!!

Har inte riktigt bestämt mig för om de ska vara tillsammans eller om jag ska dela på dem. Den ljusare passar jättebra i mitt vardagsrum och den lite mörkare i mitt kök..... Just nu står de på en hylla i vardagsrummet, tillsammansmed mina hustomtar, och är såååå fina!!

Tomtarna har Annelie, min föredetta granne, gjort. Också jättefina:o)

Kommentarer

  • Lena säger:

    Åh det var så lite... Hoppas att de motsvarade dina förväntningar.. Nybörjare som man är..Kramis pyjamis

    2009-06-12 | 18:14:19
    Bloggadress: http://lenahammarfjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: