lugnistormen

Kälarne

Kategori: Allmänt

I år har jag hittat ett annat litet paradis för mig och vagnen, i Kälarne på Ånästets camping. Fin strand, det är lugnt, det finns restaurang, olika saker för barn att göra, jättebra promenadvägar, härlig skog, supertrevlig personal -  ja, det är faktiskt ett helt fantastiskt ställe!!

Här kommer lite bilder från när jag, Ozzy, Fredde och hans kompis Erik var där och njöt i solskenet i fyra dagar :o)





Förhoppningsvis får jag o Fredde med oss Lena och hennes tre ongar dit idag. Allt hänger på hur det går för Tobias i fotbollen.....hoppas det går dåligt så de inte ska spela nåt mer ;o) för då kan vi åka!! (fy skäms Mia, så får man inte önska...)

Iallafullafall så kommer jag att åka dit nåt under helgen, med ett helt gäng eller alldeles ensam (med Ozzy förstås). Jag har ju semester och har ingen lust att sitta här i en lägenhet och svettas bort. Nä, då ligger jag hellre på en solstol i Kälarne och svettas ;o) I morgon eftermiddag ska jag åka till Bispgården och grilla med Veronica, Monika och Jonas. Det kommer alldeles säkert att bli väldigt trevligt! På söndagen åker jag nog tillbaka till min lilla husvagn och myser på.
Nästa helg ska den plockas ihop och kopplas på för att följa med ner till Öland. Känns lite drygt att kuska med vagn så långt, men den är skön att ha när man väl är där.

Ååååh, nu står hunden o knorrar fast att det bara är drygt två timmar sen vi var ute.....jag känner igen knorrandet, det är ett ta-med-mig-ut-nu-för-jag-är-bajsnödig-knorr, så det är väl bara ett att göra!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: