lugnistormen

Wow brudar.....

Kategori: Allmänt



Den här "gulliga" bilden ligger på "Mina bilder" på min dator, och har gjort det ganska länge.
Båda sönerna blånekar till att det är de som ritat den.....men jag undrar jag.... 

Fredde säger att det är jag! Haha, har ni hört!

Jaja, söt är den iallafall.
Vet du vem som gjort den?

Haha, när jag tänker efter så har en av mina systrar tre döttrar där en är mörk, en är blond och en rödhårig. Ja, de färgar och håller på men grundfärgerna deras är så. Det kanske är de som blivit avporträtterade på min dator?? Som av en händelse har jag faktiskt ett några år gammalt kort på de tre tillsammans.
 

Vad tror ni? Är det någon som ritat av mina älskade systerbarn?
Orginalen är isåfall mycket finare:o)
Puss på er tjejer!!
Å hoppas ni inte blir arga för att ni hamnar här....hör av er isåfall...

Kommentarer

  • Sandy bell (otte) säger:

    hahah!! Ja det syns ju att det är vi, för dom har ju målat den rödhåriga snyggast av dom så klart de stämmer ;=) Love

    2009-01-25 | 20:46:53
  • Åsa säger:

    Men herregud moster, hittade du inget finare kort på oss?? jisses amelia....ja, det är nog vi som är avmålade..ganska coolt tycker jag..och Sandra (otte) :-) jag , den ljusa är snyggast!!!

    2009-01-25 | 21:29:45
  • Moster Mia säger:

    Men nu är ju så fina alla tre :o) Å visst måste det vara ni? Kram

    2009-01-26 | 11:09:16
  • pippi säger:

    Det är jag som ritat dom genom tankeöverföring.

    bra gjort va ?????

    2009-01-26 | 11:36:00
  • Anonym säger:

    Pippi: Du e duktig du!! Jag visste det! /Mia

    2009-01-26 | 11:40:18
  • Anna Rath säger:

    Mysig blogg! Gå in och titta på mina åsikter om inställning!

    2009-01-26 | 11:49:52
    Bloggadress: http://rath.blogg.se/

Kommentera inlägget här: