lugnistormen

Verae amicitiae sempiternae sunt - Sann vänskap är evig

Kategori: Allmänt

Döm om min förvåning och inte minst GLÄDJE när jag gick in på Facebook igår. Jag hade ett mail i lådan från Rosemarie! Min bästa vän från länge sedan. Vi har gjort så mycket kul och bus tillsammans.....bl.a liftat till Göteborg. Huuu, det skulle jag då inte vilja att mina barn gör!

Vi har alltså inte ens pratat med varandra på säkert 9 år! Det är ju helt vansinnigt, men det kan bli så när det händer mycket i ens liv.

Jaja, nu hade hon iallafall mailat och jag ringde upp igårkväll och nu ska jag åka till henne på fredag!! Det ska bli så himla skoj, vi har ju några år att prata igen ;o)

Sen är det lite intressant med......vi har båda två precis flyttat ifrån våra Mickar..... så det kanske är så enkelt att vi behövde varandra nu så därför fann vi varandra igen.

Jag är såååååå glad iallafalll!!

Kommentarer

  • Rosemarie Jansson säger:

    va du är duktig som bloggar Mia! O jag håller med, jag kan inte vänta till du kommer hit, tror faktiskt som du, det fanns en mening med att vi återfick kontakten just nu!! Hursomhelst, vi kommer att ha så mycket kul nu när vi ÄNTLIGEN hittat varann igen! Du är VÄLDIGT välkommen!!!:-) Kramis Rosa

    2009-01-07 | 12:24:21
  • Lena säger:

    :) :).....vad läser du mellan raderna?

    2009-01-07 | 19:39:47
    Bloggadress: http://lenahammarfjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: