lugnistormen

Restaurangbesök

Kategori: Allmänt

Födelsedagsmiddagen intogs på Athena. Det är lite av en klassiker i familjen, det har ätits många födelsedagsmiddagar där. Chrille valde jämt att gå dit, men en dag hade de viss bestämt att inte ha öppet på Annandag jul längre så då fick han tänka om. Fredde har nu tagit vid där Chrille slutade, och det är bra för de har god mat på Athena:o)

En liten bild på sönerna när de äter sin efterrätt


Jag hoppade över efterrätten jag....ni vet, jag måste ju försöka att få bort ett antal kilon.
Men det såg gott ut så det var inte lätt.....

Glass med chokladsås och säsongens frukt o bär.
Chrille valde karamellsås istället, och det var säkert gott det med.

Jag o Ozzy har varit ute på promenad och nu har han lagt sig, på fleecefilten i soffhörnet, för att vila en stund.


Jag ska dricka kaffe och sen dra ut på bokjakt. Behöver tre böcker till kursen jag ska gå i Göteborg 28/1-6/2.
Sen är det jobb från 15 och heeeeela natten.

Tjingeling!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Mmmm.. Ca gott de där såg ut.. Extra sugen blev jag på vin.. Men jag antar att din son dricker cola =)

    2009-01-23 | 18:57:17
    Bloggadress: http://skanoy.blogg.se/
  • lena skyttberg säger:

    Jag antar att Christian inte beställde in nåt som innehöll svamp...haha!!

    2009-01-25 | 19:57:56

Kommentera inlägget här: