lugnistormen

Östersundsrevyn

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag varit på Östersundsrevyn. Mickes jobb bjuder varje år på revyn och jag hade turen att få följa med även denna gång.
Förra året tyckte jag inte att den var så vidare bra, det var många ganska trista nummer MEN i år har de verkligen lyckats!! Den var kanonkul, så många klockrena nummer!


Bilden hämtad från deras hemsida www.ostersundsrevyn.com

Sen var ju husbandet (systrarna Kempff, gamla Chattanooga ni vet ) hur bra som helst med. Jäklar vad de är duktiga att
sjunga! Här är de från 1982 när de var med i Melodifestivalen:


Ja, nu sitter jag här då och har många skratt i minnet. Försökte återberätta lite för sonen och hans kompis, så att de skulle få skratta lite med.....men det gick inget vidare. Det är inte lätt att återge revynummer.

I morgon ska jag jobba igen, 9-20, lång dag. Det kommer förhoppningsvis att bli en kul dag. Vi, jag o Maria, ska åka till IKEA med två av de boende.
Nu är det dags för mig att sova lite. Natti natti!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: