lugnistormen

Nunc aut nuncuam - Nu eller aldrig

Kategori: Allmänt

Jag har tänkt på det flera gånger....men det är svårt att avsluta nåt jag påbörjat, eller rättare sagt; det känns som jag ger upp, inte klarar av...bla bla bla bla.
Jag hade ju en sån lust att börja blogga, tycker att det är kul att skriva "dagbok".
Tänkte att jag skulle ha nån unikt med min blogg, så det blev att alla rubriker skulle vara ett citat på latin.
Det är inte så lätt när man inte kan latin, så jag har ju varit tvungen att hitta nåt på nätet som passar det jag vill skriva om. Har inte funkat alla gånger.... så ibland har jag struntat i att skriva bara för att inget citat jag hittat har passat. Vilket strul va? Nä nu har jag bestämt mig för att sluta med dessa citat! Så, då var det sagt! Snacka om att våndas över nåt som är så obetydligt..... Jaja, det är jag i ett nötskal....

Nä nu jäklar ska här bloggas....med svenska rubriker ;o)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: