lugnistormen

Kurs,våfflor och uteservering

Kategori: Allmänt

Dag 2 avklarad! Ja, nu låter det som att jag lider mig igenom dagarna, men så är det inte. Det är jätteintressant och spännande och kul! Kanske svårt att tro att det kan vara kul med tanke på kurslitteraturen....

Men det är verkligen roligt! Väldigt bra grupp, mycket diskussioner och jättebra kursledare:o) Jag är sååå nöjd!
Hoppas verkligen att vi kommer att få användning av den här kursen när vi kommer hem! Att vi får möjlighet att starta gruppverksamhet med barn o mammor! Åhhh, det är ju sånt jag vill jobba med!

Lite trött idag, dock, så jag ligger här på hotellrummet och har lite hemlängtan..... Låg och undrade vad pojkarna gjorde....och lilla Ozzy... hmmm, nä tog och ryckte upp mig lite och gick ner för att hämta en kopp kaffe och gissa vad jag fann då? Jo ett våffeljärn, smet och jordgubbssylt! Jaha, då sket sig dieten idag också.... Bläähhhhhh!


Gräddade två våfflor och tog en kopp kaffe och gick tillbaka till mitt rum. Gott var det iallafall, men fasen vad jag ångrar mig nu så här efteråt.... Äsch, tar nya tag i morgon!

Efter kursens slut idag gick jag runtomkring här i stan...vet ju inte riktigt vart jag var, men försökte hålla mig runt Kungsgatan för att säkert hitta tillbaka till hotellet. Alldeles i närheten av kurslokalen såg jag ett fik som redan hade en uteservering! helt otroligt tycker jag som kommer från "Vi har-knappt-uteserveringar-på-sommaren-för-det-är-så-jävla-kallt-jämt-Östersund"! Kanske jag sätter mig där i morgon, så har jag iallafall suttit på en uteservering i år - man vet ju aldrig om det blir nån sommar hemma.

Lite dålig bild, men ni ser ju - uteservering i januari!!

I morrn är det fredag, och då hoppas jag på att få med mig M ut på nån trevlig restaurang och sedan lite shopping under helgen! Nu är det torsdag och jag ska försöka övertyga mig själv om att det ska bli jätteskönt att ta en dusch och sedan krypa ner i sängen....

Natti natti

Kommentarer

  • Sandy bell (otte) säger:

    åhå... men du de lät hemskt gott alltså :=) Och väldigt spännande allt de andra! Puss å kram

    2009-01-29 | 21:14:27

Kommentera inlägget här: