lugnistormen

Jobbnatt

Kategori: Allmänt

Då har jag gjort drygt 12 av mina 23 timmar på det här jobbpasset. Här är nu lugnt och stilla, alla sover. Jag tror att de var lite trötta efter gårdagens utflykt, det brukar ju komma lite efteråt sådär.

Jag har gluttat lite på På spåret, jäklar vad duktiga de är Filip o Fredrik, ja lite tur har de oxå! Jag gillar det programmet och jag gillar definitivt Filip o Fredrik!

Nu sitter jag här igen men borde lägga mig. Är skittrött egentligen, men orkar inte lägga mig....är inte det lite skumt!?!?!

Tänk vad Facebook är kul egentligen :o) Nu har jag fått kontakt med två härliga "gamla" kompisar. Det är så himla roligt att få höra hur de har det och förhoppningsvis även träffas nåt. Ja, Rose-Marie har jag ju varit och hälsat på redan! Igår "hittade" jag Ann-Helen, en tjej som gick i min klass i grundskolan! Så skoj!!!!

I morrn kommer min Ozzy hem igen, efter en helg hos Micke. Han är där när jag jobbar på helgerna eftersom det är så långa pass då. Saknar min lilla vovve.

Gääääässssppppp, nu ska jag hoppa ner i bingen och läsa mig till sömns.... Natti natti

Kommentarer

  • Syster yster säger:

    Hej där!

    fin blogg du har lilla syster,

    men du kan skriva lite oftare tycker jag:-)

    jag är ju inne och gluttar varje dag jag, så tänk på mig då jag vill läsa nått nytt varje gång inte det samma, skärp dig,,,, puss o kram

    2009-01-19 | 23:00:02
  • Lena säger:

    Jahadå..visst blir det det...fika alltså...Jag är ledig hela helgen..Kramis

    2009-01-20 | 12:15:25
    Bloggadress: http://lenahammarfjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: