lugnistormen

Grannen från ......

Kategori: Allmänt

Så här ser det ut varje morgon när jag kommer ut!!
Jag o grannen har gemensam gång upp till våra dörrar, och de skottar alltid bara sin halva! Fatta!! Snacka om korkat! Varje kväll när jag går ut med Ozzy på sista prommisen skottar jag HELA gången, och på morgonen ser det sen ut så här alltså! NU är det slut på att skotta deras sida!! ALDRIG MER!!

Jag trodde att vänlighet gav vänlighet......men så är det visst inte. Det är tydligen bara elakhet som kommer tillbaka ;o)


Kommentarer

  • Åsa säger:

    Men herregud vilka jävla människor det finns, kan dom inte ta din gång medans dom håller på..det va nog det snipaste jag sett...herreguuud..puss på dig!

    2009-01-26 | 13:02:45
  • Sandy bell (otte) säger:

    Men va i hela h-lvete... är dom helt galna?? mamma mia...

    2009-01-26 | 16:07:55

Kommentera inlägget här: