lugnistormen

Utgång = hemgång

Kategori: Allmänt

Fatta!! Nästa gång jag går ut genom denna hotelldörr är sista gången jag gör det - sen är jag på väg hem:o)

Ja, jag ska kursa hela dan förstås, men det här är sista natten på det här hotellet, sista frukosten i här morrn och när jag lämnar hotellet ska jag inte tillbaka hit nå mer!! Härligt!

Jag har verkligen längtat hem de senaste dagarna, nästan outhärdligt. Mycket har förstås berott på att att Fredde varit så ledsen, men det är länge att vara borta i 10 dygn..... alldeles för länge. Och jag saknar jag mina pojkar såååå mycket!
En ganska tung kurs dessutom, sovit dåligt på nätterna och svårt att hitta i Götet.

Men tack vara ett antal saker har det ändå gått......


Alla braiga affirmationer vi fått på kursen. Vi har tagit en lapp varje dag när vi gått hem....
Vi har gått kurs 7 dagar  hittills och jag har 8 lappar! Undrar hur det kommer sig??? Jag kanske behövde en extra nån dag.... vet faktiskt inte hur det kommer sig:o)


Chi-san för att orka med dagarna!


Den här kartbiten har jag haft i fickan sen jag kom på att jag faktiskt inte hittar här!
Den har hjälpt mig ett antal gånger.


Självklar min mobil, så jag har kunnat prata med pojkarna hemma och vänner såklart!
Den har också hjälpt mig att komma upp på morronen.


Åsså min kära dator! Så jag kan surfa, blogga, MSNa och dra av en Jewel Quest innan jag somnar!

M har också gjort det hela uthärdligt, vi har haft det jätteroligt tillsammans! Härlig människa!! Utan henne skulle det inte ha gått.

Men , som sagt, nu ska det bli skönt att snart få komma hem! Härligt!

Nu blir det snart natti natti....för sista gången i denna sängen :o)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: