lugnistormen

Shopping och Feskekörka

Kategori: Allmänt

Sen frukost och sedan shopping :o)
Två koftor och en tunika, mascara och läppglans blev det också! Och allt på REA!!, så nöjd o glad är jag!!

M gick hem lite tidigare så jag tog en extrasväng på väg till hotellet. Det kan vara farligt när jag gör sånt eftersom jag har lokalsinne som en guldfisk, enligt de som känner mig. Ingen karta hade jag heller med..... Men jag hittade ju tillbaka, så jag är glad!
Passerade Feskekörka på vägen och så här ser den ut.

Tvärstängt idag, men den ligger jättenära hotellet (märkte jag ju nu) så jag tror att jag går dit i morgon efter kursen för att spana lite.
Nu vilar jag en stund, sen blir det middag ute med M och hennes brorson med fru. de ska ta med oss till ett ställe som heter Monkey eller nåt sånt.
Japp, så ser det ut för mig.....Själv då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: