lugnistormen

Hej då!

Kategori: Allmänt


Nu har vi varit till kyrkan och tagit farväl av Freddes farfar Bertil. Det var en väldigt fin begravningsgudstjänst och minnesstund. Precis som Bertil hadevelat ha det, tror jag. Många historier om Bertil delades under minnesstunden.
Fina psalmer, härlig solosång, körsång och en jättebra präst.
En sorglig men mycket fin stund för alla som var med. Hoppas du har det bra där du är nu, Bertil!

Nu håller jag och Fredde på att packa. Anki, min vän, med son Henke tyckte att vi behövde lite fjälluft och nåt roligt att göra under helgen, så de har bjudit med oss till Duved. Och jag o Fredde nappade direkt :o) så om någon timme bär det iväg.
Fredde ska åka skidor iallafall, men om jag ska ge mig ut i backarna är ännu inte bestämt.....en får se! Det kan ju sluta hur som helst om jag sätter på mig en par skidor.....


Jag återkommer efter helgen med en fullständig redogörelse...förhoppningsvís inte från en gipsvagga ;o)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: