lugnistormen

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Visst har jag väl en himla tur som får vakna upp med detta framför ögonen varje morgon?

Mattes lilla sötnos :o)

Han hoppar upp i sängen och lägger sig på mig och stirrar upp mig, alltså stirrar på mig tills jag kliver upp!

(eventuella kommentarer om dubbelhakor etc är icke välkomna ;o) )

Och nu är vi uppe, kissade, tvättade och håller på att äta våra frukostar.

Jag ska på typ anställningsintervju kl. 10.00 :o)
Det är en annan gruppbostad som ska tillsätta en fast tjänst, det går en vikarie på den nu. Jag var och jobbade där ett tag för 2,5 år sen, precis innan jag började på "Kassan". Jättebra chef är det där!!! så jag hoppas verkligen att det är nåt som passar mig, för det låter som att om jag vill ha tjänsten så får jag den :o)
Jag vill verkligen bort från den jag är på nu....
Håll tummarna snälla ni!

Nu blir det kaffe och macka och sen en promenad till centrum där jag ska ha mötet!
Hej hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: