lugnistormen

Del 1 avklarad

Kategori: Allmänt

Japp, då har man suttit och sett, lyssnat och tyckt till igen! Den första delfinalen är avklarad!!

Vad tyckte då jag??



Deltävling I

Nina Söderkvist - Njaaa, ingen låt som satt sig direkt, men ett bra ös och en bra röst.

Jonatan Fagerlund - Hallå???? Inget avtryck överhuvudtaget

Shirley Clamp - Bra sångerska med en jävligt trist låt!!

Scotts - NEJ till dansband!

Emelia - Kunde inte sjunga nu heller..... Men en mycket bra låt!

Alcazar - Disco a'la 80-tal går hem. Även hos mig!!

Caroline af Ugglas -Störtskön låt!! Men titta inte på henne.... Jag verkligen gillade det här!!

Marie Serneholt - Jaha, var det en låt kvar.... Missade den....

Med andra ord är jag ganska nöjd med resultatet!! Hade ju varit bättre om Caroline hade gått vidare istället för Emilia, men men... Jag kommer ju inte direkt att gå omkring och vara pjutt för det här, för egentligen är jag mest intresserad av att sitta och kommentera;o)

Nu ska jag sova gott i min säng! I morrn ska jag iväg och hälsa på Lena i Brunflo, om hon vill ha nåt besök vill säga! 
Natti natti 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    självklart, om du tar dig hit vill säga..det snöar ju som en tok, måste försöka mig ut och skotta lite om ett tag..

    2009-02-08 | 09:40:48
  • syster från vidderna säger:

    VAAAAAAAA menar du på riktigt????? att du gilla carolines sång jag bara undrar, du måste ha stora fel på hörselgångarna ha ha det var den sämsta låten som var så mia tvätta öronen, kram från mig till dig.

    2009-02-08 | 12:01:35

Kommentera inlägget här: