lugnistormen

Skämmes, ta mej fan!

Kategori: Allmänt

De e vad jag ska göra det!!
Inte ett vettigt inlägg på flera veckor.....Vad har hänt? Har jag helt tappat stinget? Har jag gått under jorden? Eller är det bara så att min bloggtarm har fått vred? Kan jag har sålt lusten och tappat bloggen? Kanske skickat blogglusten på semester utan returbiljett? Gick bloggen upp i rök? Eller söp jag bort den? Jag kanske grävde ner den och kastade spaden? Eller skiter jag bara i den? Den kanske spolades ned när jag sket i den? Är inte blogg tjockare än vatten? Drog lusten o bloggen dit pepparn växer? Och vart är det isåfall? Kommer de aldrig mer igen? Var inte det här i lust o nöd? Lusten är kanske bara borta med vinden? Om jag går dit, kommer jag att hitta den då?

Jag har tyvärr inga svar.... utan som ni ser endast frågor. Hoppas den snart kommer tillbaka, för jag har så mycket att berätta o visa....när jag får lust.
Förhoppningsvis kommer det att bli alldeles snart..... jag kan ju inte vara nere hur länge som helst.

Tror att jag ska köpa mig en ballong....för Nalle puh kan inte ha fel!


Ingen kan vara nere med en ballong!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: