lugnistormen

Händer inte mycket nu.....

Kategori: Allmänt

Ja, det händer inte så mycket just nu.... förutom det vanliga med jobb, skola, mat, städ, tvätt och hundgörat. Vi är uppe tidigt på morgonen allihopa nuförtiden, och det tycker jag är roligt!!
Sönerna kanske inte direkt hoppar upp och sjunger en truddelutt....men men, de är uppe iallafall och klagar inte heller!!


Jag var på kvinnojourens årsmötet i måndagskväll, det var lite spännande.... det tror jag flera av oss tyckte. Det togs att beslut där som jag inte helt var med på, men det är ju majoriteten som bestämmer. Jag har också tyckt precis så i några år faktiskt, men har ändrat mig nu. Nu spelade ju det ingen roll då vi bara var tre stycken som tyckte som jag :o)
Jaja, det kanske var dags för en förändring, vad vet jag! Hpppas att det blir bra.
Jag blev omvald som styrelseledamot så nu sItter jag i styrelsen i två år till. På fredag är det planeringsdag på jouren, vi får se vad den ger....


Igårkväll blev det hamburgare till middag, mumselimums! Sen tittade jag på Den rätte för Rosing. Jag kan inte låta bli...vet inte varför. Det är ju sååå himla pinsamt och bedrövligt! Hur kan hon, som vill förändra hur vi ser på henne, gå ut i TV och leta efter en man som ska vara stabil och en förebild för hennes barn OCH välja en gosse som hon kunde vara mamma till???????  Hallå!!! Varför hjälper ingen henne?? Hon har vänner, ett helt film-team och en livs-coach bl.a med sig....och ingen säger nåt???? Snacka om att denna stackars Linda gräver sin grop djupare o djupare.... hon gräver en massa gropar, faktiskt,
Jag kan inte låta bli att titta, läsa hennes blogg fast att jag vet att jag inte borde göra det. Men jag tror att jag hoppas att det ska bli bra för henne och barnen en dag.....att nån tar tag i henne och ruskar litegrann. Jaja, det var iallafall skönt, och inte helt oväntat, att det inte blev nåt allvarlig med pojken. Hoppas att hon lugnar ned sig lite nu och försvinner från alla skvallerblaskor och annat skit.

Ha det gott!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: