lugnistormen

En lååååång fredag

Kategori: Allmänt

Uppe med tuppen! Ja, det ska man väl vara så här i påsktider ;o) eller hur?

Vaknade klockan sju, kuckelikuuuu!
Då var jag himla trött ska jag säga..... Sovit som en speedad duracell-kanin = inte alls! Har det inte varit konstiga ljud, så har det varit okonstiga ljud. Vridit och vänt mig, snurrat och roterat, klivit upp, gått omkring, druckit vatten, lyssnat.... ja, så har det hållit på HELA natten. Somnade såklart till vid 5.30, skittrött.....för att sen vakna av alarmet klockan 7.
Jippi!!
Men bara att kliva upp och göra det jag var där för! Jobbade på till klockan 10, sen fick jag gå hem.

Nu är jag nyduschad, nyäten och redo för en lång härlig fredag. Jag hoppas verkligen att dagen håller vad den lovar - att den är lång alltså! Det är så fint väder så den här dagen kan gärna få vara i 48 timmar :o)

Ikväll blir det lite påskmiddag med pojkarna, sen i morrn tar jag med mig Ozzy och åker till Duveds Château Ekdahl.
Det ska bli skönt! Fredde drar till Mats och Chrille klarar sig själv....skulle jag tro;o)

Nä, nu ska jag ut i solen!!
Ha det gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: