lugnistormen

Bokat, klart och betalt!

Kategori: Allmänt

Nu haglar inläggen... ;o) men jag har ju lite jag vill berätta...

I några dagar har jag och Fredde pratat om att vi ska åka nånstans.

Han vill till London och eftersom jag aldrig varit där så skulle det vara kul. Hittade resa o hotell till överkomligt pris, men eftersom vi bor i Lapphelvetet måste man ju ta sig härifrån till flygen också.... Det blir dyrt, det tar tid och det finns fan inga flyg eller tåg som passar.

Varför bor jag här?????? Jag måste ju vara riktigt dum! Ja, jag tappade alltså sugen helt o hållet.... skiter i att åka nånstans..... vi flyttar istället..... jäkla pissÖstersund....

Men sen när jag öppnade min maillåda fick jag se ett litet mail från Ving, de hade lite erbjudanden på charterresor nu under försommaren. Jag kollade litegrann sådär med halv öga och pekfingervalsande med ena handen....
Till min stora glädje hittade jag en resa som jag ville åka på och får dessutom med mig båda mina söner!!
Det blev inte London, inte denna gången, men det blir Kreta och solsemester!!
Åhhhhh, vad det ska bli skönt!!

Nu börjar nedräkningen........ 40 dagar kvar!!!

Me like!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: