lugnistormen

20 april 2009

Kategori: Allmänt

Ja, då var man här då..... 20 april.
Våren verkar vara här iallafall, har sett tussilago till och med i Torvalla!! Tror faktiskt inte att det finns någon finare blomma än just tussilago! Detta just för att den för mig symboliserar vår, sol, värme, tro och hopp om något vackrare och skönare.


Har jobbat hela helgen, så jag är ganska trött. Har alltså gjort cirkus 36 timmar i helgen...... Pust o stön!
Ledig idag, men i morrn är det dags igen. Jobbar tisdag - torsdag, sen är jag ledig till måndag klockan 15.
Helgen har varit okej, vi har varit ute på lite utflykter med de boende och bland annat grillat korv. Jag har jobbat med C och P. Det var första gången jag jobbade med P, och hon är verkligen lättsam och trevlig så det gick som en dans!
En av de boende fyllde år i går så det blev kalas också. Härligt att se hans lycka och glädje över att fylla år, 61 år!

Ja, just det : Hipp hipp hurra, idag är det min födelsedag!!

Jag fyller inga 61 men däremot 43.... fy vad gammal jag börjar bli! Och inte vet jag vad jag vill bli när jag blir stor heller..... Måste fundera över det och försöka komma på nåt bra :o)

Idag har jag, som vanligt, en del måsten....
 

Tittar i kalendernoch ser att jag ska vara på bibblan klockan 10. Har ett uppdrag som kontaktperson åt en tjej och vi ska träffas och prata litegrann.
Sen måste jag väl försöka hinna hem och baka lite och kanske försöka hinna städa undan  innan mina gäster kommer. Ja, jag och grabbarna ska väl äta nåt med..... 
Handla måste jag göra med ju  .

Dags att dra med andra ord!

BTW, det är nu endast 36 dagar kvar :o)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: