lugnistormen

Tempora mutantor et nos in illis - Tiderna förändras och vi med dem

Kategori: Allmänt

Läste att Lili & Susie ska göra comeback i Melodifestivalen :o)
Undrar hur tiden har jobbat med dem? Hur de låter nuförtiden.....det har ju gått 20 år va?
Ja, det ska bli spännande att se o höra tycker jag!
Önskar dem all lycka & hoppas det går bra för dem!

Undrar egentligen hur snäll tiden varit med mig....jag har ju blivit gråhårig, rynkig och tjock :o(
Fast å andra sidan känner jag mig inte sån, och det är väl hur man känner sig som räknas? Eller hur?

När jag tänker på att min äldste är snart 19 år så får jag det inte att gå ihop.....jag känner mig ju inte så mycket äldre.
Fast å andra sidan var jag ju runt 20 när Lili & Susie var igång förut....

Ja, det är svårt att få det att gå ihop.....och då är jag ändå duktig på matte ;o)

Nu ska jag natta! Lite skönhetssömn kan ju aldrig skada

Kommentarer


Kommentera inlägget här: