lugnistormen

Diem perdidi! - Jag har förlorat en dag!

Kategori: Allmänt

Sjuk sjuk sjuk...... Fan vad det är trist att ligga i sängen och inget orka göra. Har iofs varit tvungen att kravla mig upp ur sängen och ut i snön eftersom min lilla vovve inte kan pinka inne, men det är det enda jag gjort också.

Nu efter några alvedon känns det som att jag skulle orka göra nåt iallafall....tror det blir ett litet bad :o)
Fast är det bra att bada i varmt vatten när man har feber? Jag vet inte, men är det inte skönt så kliver jag väl bara upp då!

Har som sagt en byrå som är helt ouppackad och iom det också helt omonterad :o( Vill få upp den nu!! Undrar vem man ska muta för att få det gjort..... Jag kanske mår bättre i morgon så jag orkar sätta ihop den själv..... Det är så bortkastat att vara sjuk, man får ju ingenting gjort!
Har inte ens orkat läsa idag, pga huvudvärk och jag som håller på med en så bra bok! "Låt den rätte komma in" av John Ajvide Lindqvist. Från början fattade jag noll och tänkte nästan slänga boken, men jag tragglade på ett tag och tycker nu, mitt i boken, att den är jättebra. Den har eller ska tydligen också komma ut på film. Oftast brukar jag tycka att böckerna är bättre, men den kan vara sevärd ändå.

Jaja, jag hoppas på en piggare och mer innehållsrik dag i morgon!
Nu dyker jag ner i plurret!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: